ویدئو پروژکتور هیتاچی راهکاری مناسب

ویدئو پروژکتور هیتاچی

پروژه هیتاچی

بهترین راه حل برایWANZL LTD

مطالعه موردی ویدئو پروژکتورهیتاچی CP-A100

بررسی اجمالی

Wanzl Ltd طیف وسیعی از محصولات با کیفیت بالا به صنعت خرده فروشی، و همچنین بزرگترین تولیدکنندگان زنگ ضد سرقت کالای نمایش هستند. آنها راه‌حل ذخیره­ای برای برخی از بزرگترین خرده فروشان بریتانیا از جمله سینزبوریس(Sainsbury)، مارکس(Marks) و اسپنسر(Spencer) فراهم می­کنند.

چالش

Wanzl در سه نمایشگاه خود از یک تصویر کف به سقف قابل توجه برای جذب توجه مردم نیازمند است، همچنین ویدئو پروژکتور معمولی که به سقف نصب شده در فاصله دور از صفحه نمایش نیاز است. پس از چندین پژوهش، دیتا پروژکتور هیتاچی (CP-A100) راه حل مناسبی برای این معضل ارائه کرده است. یان پاتر(Ian Potter)، مدیر پروژه Leamington Sightand با این کشف خوشحال بود و اظهار نمود که ” این ویدئو پروژکتورها درجه یک هستند، آنها خودشان به فروش می­رسند.”

راه ­حل

ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-A100، تصویر بدون سایه، بزرگ از فاصله دور را نمایش می دهد و تنها دیتا پروژکتور در بازار است که برای این منظور مناسب است. علاوه براین، اتاق نمایش برای داشتن طرح  بی عیب و نقص، رنگ سفید،دیتا پروژکتور هیتاچی CP-A100 کاملا متناسب با این تصویر طراحی شده است. که منجر به برنامه رضایت بخش زیبا و عملکردی شده است.