نصب ویدئو پروژکتور هیتاچی در شرکت Brilliant

ویدئو پروژکتور هیتاچی

شرکت Brilliant برای اجرای تصاویری زنده از کنسرت ها بر روی صحنه در شهر لندن به ویدئو پروژکتورهای خاص، با امکانات زیاد نیاز داشت. از جمله کارهایی که این ویدئو پروژکتور در این خصوص باید انجام می داد می توان به خدمات عمومی رسانه ها  اشاره کرد  که حضار از طریق AV بتوانند نمونه هایی از اطلاعات فیلم های عمومی که در دیتا پروژکتور و ابزارهای تبلیغاتی در خصوص کنسرت های زنده درام، گیتار، بانجو و در کل آلات موسیقی الکترونیکی را در بر می گیرد، را ببینند. پس به چنین ویدیو پروژکتوری نیاز داشتند. در حالت کلی می توان گفت که ویدئو پروژکتورها فقط یک دستگاه تلویزیون نیستند بلکه دستگاهی هستند که به جرات می توان گفت تلویزیونی است که با هنر ادغام شده و یک ویدیو پروژکتور مدرن را برای مدیران موفق ساخته است.

به عنوان مثال می توان از مزایای ویدئو پروژکتورهای هیتاچی، اجرای تصاویر زنده از طریق یک دستگاه کامپیوتر که به چهار پروجکشن متصل است و به راحتی امکان پذیر می باشد و همچنین وجود نقشه هایی با انواع سطوح، را نام برد.

بعد از اینکه مدل های مختلف ویدیو پروژکتورهای هیتاچی توسط شرکتBrilliant   دوباره مورد بررسی قرار گرفتند، مدیران این شرکت مدلCP-AW252WNM  با لومن ۲۰۰۵ را برای اجراهای زنده آلات موسیقی الکترونیکی چندان مناسب ندانستند. درنتیجه در پی رفع این مشکل برآمدند. بنابراین از دیتا پروژکتوری که نورپردازی زمینه هم چاشنی آن شده بود و نوری به روشنی  روز را داشت، استفاده کردند. این ویدئو پروژکتور هیتاچی که همه قابلیت ها را یکجا دارد مدل CP-WU9410 با لنز الترا USL-901 است که جهشی بزرگ در ویدئو پروژکتورهای نسل جدید بخصوص برای اجرای زنده بوجود آورد و شما می توانید به این مدل از ویدیو پروژکتورها برای کنسرت هایتان کاملا اعتماد کنید. شرکتBrilliant  تنها از کانکشن VGA و همه تصحیح کننده های keystone استفاده می کند ولی شما براحتی می توانید عکس های دلخواه خود را هرگونه که می خواهید تغییر دهید و حتی قدرت نور این دیتا پروژکتورها را بیش از پیش کنید. دومین موردی که حتما باید در نظر گرفته شود تا این ویدئو پروژکتورها کار خود را به درستی انجام دهند نصب این ویدیو پروژکتورها در جای مناسب است.

حال ویدئو پروژکتورها کجا باید نصب شوند؟

جواب این سوال بسیار راحت است و شرکت هیتاچی آن را در اختیار شما قرار می دهد. ویدیو پروژکتور باید در یک جای امن در کنار صفحه نمایش قرار گیرد، اما نکته مهم اینست که ویدئو پروژکتور نباید طوری نصب شود که برای افرادی که در صحنه حضور دارند به اصلاح بلاک و یا سایه ای از این افراد در موقع حرکت بر روی صحنه ایجاد شود.

خلاصه موارد گفته شده توسط یک مدیر اجرایی به نامTerrific  در خصوص دیتا پروژکتورهای هیتاچی این چنین است: لنزهای هیتاچی در کنار ویدیو پروژکتورها بسیار عالی عمل می کنند و تصویر فوق العاده ای به حضار می دهند. ویدئو پروژکتورهای هیتاچی قابلیت داشتن همه فناوری ها را در یک کلام با هم دارد.