به کارگیری ویدئو پروژکتورهای هیتاچی در دانشگاه گلد اسمیت لندن

دانشگاه گلد اسمیت لندن

گلد اسمیت (Goldsmiths)، دانشگاه هنر لندن

هر سال، دانشجویان هنر از دانشگاه گلد اسمیت (Goldsmiths) لندن در مراسم فارغ التحصیلی خود، یک رویداد بزرگ به خصوص برای مدیریت با حدود یک صد دانشجو از دانشگاه‌ها، شرکت می­کنند. این رویداد همیشه شامل انواع ” تصاویر دیجیتال متحرک” است که بسیاری از آن با ویدئو پروژکتور نشان داده می­شوند. در این سال، گلد اسمیت به دنبال برگزاری حرفه‌ای این مراسم است.

با توجه به روند انتخاب ویدیو پروژکتور هیتاچی، لی کورتیس (Leigh Curtis)، استودیو و مدیریت مراسم در دانشگاه گلد اسمیت گفت: “ما به هیتاچی به دلیل شهرت بسیار خوب شرکت، مخصوصأ به خاطر کیفیت بالای ویدئو پروژکتور روی آوردیم. اینجا در واحد هنر گلد اسمیت با استفاده از تعریف بالای دیتا پروژکتور هیتاچی، با توجه به تجربه قبلی خود که از کیفت بالای محصول داشتیم، طیف خوبی از محصول را به تناسب نیازهای خاص نصب، هنر و همچنین به عنوان راه‌حل آسان برای نصب استفاده کردیم. ما فکر می‌کنیم که ویدئو پروژکتورها برای نسل بعدی هنرمندان که خواستار بالاترین استانداردها هستند، باید ایده آل باشند. بنابراین آثار هنری و فیلم‌‌ها باید با ویدیو پروژکتورهای مخصوص با داشتن تصاویر و رنگ بهتر، نشان داده شوند. ما همچنین مطمئن هستیم که دانشجویان فنی کم تجربه نیز قادر به نصب تجهیزات خود با سهولت بودند.”

استدلال انتخاب این ویدئو پروجکشن خاص، قابلیت حمل و همه کاره بودن آنها بود. این امر به دلیل طیف گسترده­ی عملکرد بر روی صفحه نمایش بود و هر دانشجو روش منحصر به فرد خود را به کار گرفت.

شرکت هیتاچی مدل های مختلفی از ویدئو پروژکتورها را ایجاد کرد. هریک از این پروژکتورها خصوصیات متفاوتی دارند که که به نظر دانشگاه، کمک کننده بودند چرا که هر صفحه نمایش شخصی بود و هر دانشجو می­توانست کارهای متفاوت خود را با پروژکتور انجام دهد. “ما به انتخاب بسیار عالی و مناسب ویدئو پروژکتور برای نیازهایمان دست یافتیم. در محدوده محصول همیشه قادر به پیدا کردن یک ویدئو پروژکتور که مناسب برای نیازهای ما است و نتایج شگفت انگیز تحویل می­دهد، هستیم. هماطور که انتظار می رود، ویدیو پروژکتورهای حرفه­ای مراسم را بهبود می­بخشند، و ما بازخورد بسیار مثبتی از کالا، دانشجویان و بازدیدکنندگان دریافت کردیم.