بررسی ۴ ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

راه حل‌های ساده و در عین حال قدرتمند سینمای خانگی با امکان نمایش محتوای صوتی و تصویری همه جانبه

شرکت‌های هیتاچی، اپسون و مکسل عرضه کننده راه‌حل‌های صوتی و تصویری در جهان، ویدئو پروژکتورهای ۳LCD با روشنایی بالای خود را برای علاقه‌مندان به سینمای خانگی عرضه می‌کنند. این پروژکتورها یک تجربه سرگرمی سریع را ارائه می‌دهند که گزینه‌های انعطاف پذیری دارد که با جدیدترین فناوری، تصاویری روشن‌تر و واضح‌تر را با طول عمر ۱۲۰۰۰ ساعت به بالا ارائه می‌دهند. با بلندگوهای داخلی قدرتمند، برای نمایش خانگی فیلم، تماشای مسابقات ورزشی زنده و برای انجام بازی‌های ویدیویی عالی هستند. در این مقاله سعی کردیم به معرفی چهار تا از ویدئو پروژکتور سینمای خانگی موجود در بازار ایران بپردازیم.

این شرکت‌ها به عنوان یک مبتکر و پیشرو در فناوری، تجربه سرگرمی خانگی را با راه حل های جدید ویدئو پروژکتورهای خود ارتقا داده‌اند. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX303، ویدئو پروژکتور اپسون EB-E10 و EB-E01 و ویدئو پروژکتور مکسل MC-CW3551 با افزایش روشنایی از ۳۳۰۰ تا ۳۸۰۰ لومن، نه تنها تصاویر روشن‌تر و شفاف‌تری را در هر محیطی ارائه می‌دهند. علاوه بر آن، بدون نیاز به نصب و راه اندازی پیچیده، آن‌ها راه حل های ایده آلی را برای لذت بردن از محتوای صوتی و تصویری همه جانبه بر روی یک صفحه نمایش بزرگ در هر زمانی ایجاد می‌کنند.”

ایجاد یک فضای سرگرمی بدون دردسر با ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

این ویدئو پروژکتور‌ها برای انواع فضاهای سرگرمی خانگی طراحی شده‌اند. در اتاق نشیمن یا فضاهای تفریحی، می‌توان بر روی سقف نصب کرد تا از فضا بهتر استفاده شود. و برای اتاق‌های کوچک‌تر می‌توان روی میز قرار بگیرد و یک صفحه نمایش بزرگ  را از فاصله کم به نمایش بگذارد. کاربران می‌توانند محل نصب را در محدوده‌ای انتخاب کنند تا تصویری بزرگ به نمایش در آورند که با طراحی‌های داخلی موجود، مانند چراغ‌های آویزان یا پرتوهای پشتیبانی، تداخلی نداشته باشد.

تجربه لذت واقعی از یک سینمای فراگیر

هر ۴ مدل این ویدئو پروژکتور سینمای خانگی با راه اندازی ساده و شهودی امکان لذت بردن از یک تجربه سینمایی را در خانه خودتان فراهم می‌کنند. با تنظیم ۴ گوشه و کیستون خودکار، می‌توانند تصاویری کاملاً عالی از نمای بالا و کناری ارائه دهند.

از طرف دیگر، چه از طریق اتصال Wi-Fi یک فیلم را نمایش دهید یا یک کنسول بازی را از طریق درگاه USB-C وصل کنید، این ویدئو پروژکتورها مجموعه وسیعی از گزینه‌ها را برای سرگرمی ارائه می‌دهند.

بررسی ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

  • ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX303

ویدئو پروژکتور هیتاچی مدل  CP-EX303 از پر فروش ‌ترین مدل‌های دیتا پروژکتور‌های هیتاچی است. این دستگاه از شدت روشنایی ۳۳۰۰ لومن و رزولوشن ۱۰۲۴*۷۶۸ XGA، ورودی HDMI  و عمر لامپ Normal 6000 hours / Eco 12500 hours برخوردار می‌باشد در نتیجه برای پخش فیلم، تصاویر، مطالب و اسناد متنی مانند فایل‌های pdf، word، excel یا powerpoinT مناسب می‌باشد.

 

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-EX303

 

  • ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551

ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 دارای شدت روشنایی ۳۸۰۰ انسی لومنز است. نسبت کنتراست این دیتا پروژکتور ۲۰,۰۰۰:۱ بوده و دارای رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ پیکسلی و عمر لامپ  Normal 6000 hours / Eco 12500 hours است و تا ۳۰۰ اینچ تصویر ارائه می‌دهد.

ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551

  • ویدئو پروژکتور اپسون EB-E01

شدت روشنایی  ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-E01 برابر است با ۳۳۰۰ انسی لومنز. نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور ۱۵,۰۰۰:۱ بوده و دارای رزولوشن ( ۸۷۶*۱۰۲۴ )XGA پیکسلی و عمر لامپ ۱۲۰۰۰ ساعت است.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-E01

 

  • ویدئو پروژکتور اپسون EB-E10

شدت روشنایی  ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-E10 برابر است با ۳۶۰۰ انسی لومنز. نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور ۱۵,۰۰۰:۱ بوده و دارای رزولوشن ( ۸۷۶*۱۰۲۴ )XGA پیکسلی  و عمر لامپ ۱۲۰۰۰ ساعت است.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-E10

خرید ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای خانه خود دارید با ما تماس بگبرید:

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۹۸۱

شماره واتس اپ: ۰۹۱۰۳۳۳۴۸۰۰

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق