چرا باید ویدئو پروژکتور مخصوص بازی بخریم؟

ویدئو پروژکتور مخصوص بازی

امروزه نوجوانان و جوانان زمان زیادی را صرف گیمینگ یا بازی‌های کامپیوتری می‌کنند و به همین علت از کنسول‌های حرفه بازی، موبایل‌های هوشمند و سیستم‌های کامپیوتری قدرتمند استفاده می کنند. شاید پیش خود فکر کنید که چرا باید برای بازی های کامپیوتری ویدئو پروژکتور بخرید. ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم که با خرید بهترین ویدئو پروژکتور مخصوص بازی می توانید همانند یک گیمر حرفه ای لذت ببرید.

به هر حال به همان اندازه که بهترین نمایشگرهای بازی و بهترین تلویزیون‌های گیمینگ نیز می‌توانند آپشن های فوق العاده ای به شما پیشنهاد دهند – به ویژه قبل از اینکه قیمت آن‌ها تا حد غیرقابل باوری گران شود. استفاده از ویدئو پروژکتور مناسب بازی باعث می‌شود تا از بازی‌های مورد علاقه خود در اندازه‌های بزرگ لذت ببرید و واقعاً در آن‌ها غوطه‌ور شوید، در عین حال می‌تواند میزبانی شما را برای شب هایی که قصد تماشای فیلم و ورزش یا بازی‌های دسته جمعی را دارید، به یک شب بی نظیر و به یاد ماندنی تبدیل کند طوریکه همه واقعاً بتوانند صفحه نمایش را به وضوح ببینند. اگر به نظرتان می رسد که این ویژگی‌ها برای شما مناسب است، زمان آن فرا رسیده است که از ویدئو پروژکتورهای گیم استقبال کنید.

و اگر عادت کرده اید با یک پروژکتور بلوری قدیمی در اتاق جلسات کاری دست و پنجه نرم کنید، از اینکه چقدر کیفیت تصویر در سال‌های اخیر در بهترین ویدئو پروژکتورها به اوج خود رسیده است، متعجب خواهید شد. از نظر قیمت، برخی از پروژکتورها که کیفیت آن‌ها با بهترین تلویزیون های ۴K قابل مقایسه است، زیر ۵۰۰ دلار به فروش می رسند. اکنون گزینه های زیادی برای خرید وجود دارد و اگر مشخصات مانیتور و پرده نمایش حرفه‌ای برای ویدئو پروژکتور را با هم مقایسه کرده باشید، مطمئنا خرید تجهیزات اضافی که برای پروژکتورها نیاز دارید، شما را نگران نخواهد کرد. شما همچنین باید در مورد سطحی که قرار است تصاویر روی آن نمایش داده شوند، فکر کنید. ممکن است به یک صفحه نمایش برای نمایش تصویر مناسب نیاز داشته باشید اما با خرید پروژکتورهای کمی گرانتر حتی می توانید تصاویر را روی دیوار سفید به نمایش بگذارید.

بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور مخصوص بازی

نکته کلیدی که باید در خصوص خرید ویدئو پروژکتور گیمینگ در نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:

  • انسی لومن (معیاری برای محاسبه میزان روشنایی، هرچه این مقدار بالاتر باشد، در هنگام روشن شدن چراغ، تصویر بهتر نمایش داده خواهد شد)
  • فاصله پرتاب (واحدی برای اندازه گیری فاصله ویدئو پروژکتور از سطح مورد نظر شما برای ایجاد یک تصویر به اندازه کافی بزرگ)
  • نسبت کنتراست بالا (تفاوت بین روشن‌ترین و تیره‌ترین نقطه تصویر)
  • پورت‌های ورودی 

تمام مواردی که در بالا عنوان شد در انتخاب ویدئو پروژکتور گیمینگ بسیار تاثیر گذار است پس حتما به هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

 بنابراین اگر قصد خرید اولین پروژکتور خود را دارید یا به دنبال یک ویدئو پروژکتور برتر و به روز هستید، ما در شرکت مهندسی نوآوران تحقیق می توانیم اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم پس با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۹۸۱

شماره واتس اپ: ۰۹۱۰۳۳۴۸۰۰

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق