نصب ویدئو پروژکتور هیتاچی در سالن آمفی تئاتر انگلستان

آمفی تئاتر انگلستان

زمانیکه شرکت درام (Drama Company) تصمیم گرفت تا تئاتری را با هدف کمک به خیریه به روی صحنه ببرد، متوجه شد که امکاناتی را برای اجرای این تئاتر نیاز دارد. این تئاتر در آمفی تئاتر cum در Wallingford شهر Oxfordshire با ۱۷۶ صندلی به کارگردانی پایول کلورلی (Paul Cleverley)، نیاز به نمایی در ۱۳ زاویه مختلف برای حرکت بازیکنان این تئاتر بر روی صحنه داشت.

حال نوبت این بود که تصمیمی درست برای برگزاری این تئاتر گرفته شود که در آن واحد سرعت حرکت و تاثیرگذاری روی مخاطب بیشتر شود. از تیم متشکل از بافتا به عنوان طراح صحنه و انیماتور معروف الفین لیود جونز (Elphin Lloyd-Jones) در این راستا کمک گرفتند تا با کمک آنها بتوانند در صورت لزوم صحنه های ثابت و متحرک داشته باشند. این گروه به کارشناسان فروش شرکت هیتاچی مراجعه کردند و از آنها راه حل خواستند. کارشناسان شرکت هم پروژکتور هیتاچی مدل CP-X10000 با لنز فوق العاده و امکانات بالا را به آنها پیشنهاد دادند. ویدئو پروژکتور هیتاچی علاوه بر امکاناتی که این گروه خواستند، امکانات دیگری هم دارد. این مدل از ویدیو پروژکتور به کارگردان این اجازه را می دهد تا تصاویر را با اندازه ۱۰۰ به نسبت ۴٫۳ روی صفحه نمایش تغییر دهد. این امکانات ویدئو پروژکتور هیتاچی کمک می کند تا بازیگران استفاده بهتری از فضای حاضر بر روی صحنه داشته باشند و نگران از دست رفتن حتی یک صحنه را نیز نداشته باشند.

کلورلی می گوید: “راه اندازی و پیکربندی بوسیله ویدیو پروژکتور هیتاچی برای این کار بسیار ساده است.” صفحه نمایش این ویدئو پروجکشن در ارتفاع ۳ متری بالای صحنه جای خواهد گرفت و تیم ساخت و ساز یک پلت فرم محکم برای این دستگاه ساختند تا مطمئن شوند که ویدئو پروژکتور هیتاچی در جای خود و در محور اصلی صحنه قرار گرفته است. شایان ذکر است که تیم کارگردانی  از اینکه ویدیو پروژکتوری که بسیار سبک است را در اختیار دارند، راضی می باشند.

کارشناسان هیتاچی کابل VGA را از روی صحنه به دیوار پشت صحنه که ویدیو پروژکتور در آنجا قرار دارد، وصل کردند تا کارگردان میزان نور، اجرای اسلاید و انیمیشن ها را از پشت صحنه با یک کلید انجام دهد.

 با توجه به تجربیاتی که تاکنون بازیگران Sinodun به دست آورده اند، به این نتیجه رسیدند که یک تکنولوژی دیگر هم در این زمینه برای ترویج هرچه بیشتر هنر تئاتر هم لازم دارند که آن را هم شرکت هیتاچی برای آنها انجام خواهد داد.