کوچکترین ویدئو پروژکتور دنیا و مزایای آن

کوچکترین ویدئو پروژکتور

ارائه و نمایش تصاویر و فیلم یکی از کارها و نیازهای رایج مدارس و شرکت ها است. آنها نیاز دارند تا به عده ی زیادی نشان دهند که آمادگی لازم را دارند، مثل نمایش اسلاید و یادداشت ها، به منظور دانستن بیشتر در مورد موضوعاتی که آنها در موردشان به بحث میپردازند درحالی که از این یادداشت ها استفاده میکنند. اما با گذر زمان مردم بیشتری شروع به استفاده از این نوع تجهیزات، در خانه هایشان، برای ایجاد حس و حال سینما (تئاتر) میکنند.

با این حال داشتن ویدئو دیتا پروژکتورهای معمول برای استفاده های شخصی در خانه به دلیل قیمت های بالا به صرفه نیست. حال ویدئو پروژکتورهای کوچک به کمک مصرف کنندگان خانگی آمده است. اگر شما در میان این مصرف کنندگان هستید و میخواهید پروژکتور شخصی خود را در خانه داشته باشید، باید مزایای استفاده از کوچکترین ویدئو پروژکتور بازار را بدانید.

  1. نگرانی اصلی برای بسیاری از مردم هنگام خرید، قیمت می باشد. قیمت دیتا ویدئو پروژکتورهای معمول می توانند بیش از ۱۰۰۰ دلار باشند که برای همه شاید به صرفه نباشد. یک راه به صرفه تر برای لذت بردن از فیلمهایتان پیش روی شماست. قیمت ویدیوپروژکتورهای کوچک از ۱۹۰ دلار، بسته به بازار، شروع میشود.
  2. ویژگی بسیاری از ویدئو پروژکتورهای معمول در این پروژکتورهای کوچک دیده میشود. ویدئوپروژکتورهای معمول با کابل VGA به کامپیوتر یا دستگاه پخش شما متصل میشوند، که این قابلیت در بعضی از ویدئو پروژکتورهای کوچک در بازار موجود می باشد. این بدان معنی است که این پروژکتورهای کوچک نیز با دستگاه های پخش مختلف، به دلیل نوع اتصال آن کار می کنند.
  3. اگر شما یک دیتا ویدیو پروژکتور همه کاره دیده باشید، این عملکرد را در بعضی از این ویدیو پروژکتورهای کوچک خواهید یافت. برخی از مدل ها دارای کارت حافظه خوان یکپارچه هستند که این اجازه را به شما می دهد تا فیلم های شخصی خودتان را نمایش دهید. این بدان معنی است که شما بدون نیاز به هیچگونه کابل، قابلیت نمایش ویدئوهایتان را دارید. فقط باید فایل هایتان را به کارت حافظه انتقال دهید و تمام!
  4. با استفاده از آداپتورها و کابلهای اضافی، ویدیو پروژکتور میتواند به بخش کننده های موسیقی و گوشی های موبایل متصل شود.
  5. و در آخر، بزرگترین برتری ویدئو پروژکتورهای کوچک نسبت به ویدیو پروژکتورهای معمول، قابلیت حمل و نقل آنهاست. پروژکتورهای بزرگ برای جابجایی نیاز به کیسه ها و کیف های حجیم دارند و امکان آسیب رسیدن به آنها در طول مسیر وجود دارد. این ویدئو پروژکتورهای کوچک به راحتی در کیف کولی شما، کیف پول شما، و حتی جیب شما جای میگیرند. آنها دارای پوشش های محافظ خاصی نیز هستند تا از کوچکترین آسیب و فشار ممکن در طول راه جلوگیری شود.