چگونه متوجه خرابی لامپ ویدئو پروژکتور شویم؟

لامپ ویدئو پروژکتور

خریداران دیتا پروژکتور اغلب با این نگرانی مواجه هستند که زمان تعویض لامپ ویدئو پروژکتور خود چه زمانی است و یا به دلیل وجود لامپ و قطعات  نا مرغوب وبی کیفیت در بازار هنگام مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات ویدئو پروژکتور دچار وسواس می شوند.
در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با برخی از نکات مهم که باید پیش از تصمیم گیری در مورد تعمیر ویدئو پروژکتور یا تعویض لامپ به آن ها توجه نمایید آشنا کنیم.

نکات ضروری قبل از تعمیر ویدئو پروژکتور

مشکلات مختلفی مانند عدم شفافیت و وضوح تصویر، خاموش شدن ناگهانی ویدئو پروژکتور، عدم قرارگیری درست تصویر روی نمایشگر و غیره که در دستگاه ویدئو پروژکتور بروز می کند، به علت خرابی لامپ ویدئو پروژکتور نیست. بنابراین پیش از تصمیم گیری عجولانه برای تعمیر لامپ دیتا یا تعویض آن، حتماً با یک متخصص مشورت کنید تا علت اصلی خرابی دستگاه شما مشخص شود. متخصصین ما با گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای و پیشرفته می توانند در کمترین زمان ممکن مشکل اصلی دستگاه شما را تشخیص و سپس اقدام به تعمیر آن کنند.
درصورتی که مشاورین ما به شما اطمینان دادند که قطعاً باید اقدام به تعمیر یا تعویض لامپ ویدئو پروژکتور نمایید، دقت کنید که لامپ خریداری شده حتماً باید لامپ اریجینال و اصلی خود دستگاه باشد. بسیاری از رقبا یا واردکنندگان نامعتبر، لامپ های تقلبی را به جای لامپ های اصلی ویدئو پروژکتورها به خریداران ناآشنا می فروشند، که پس از چندی مشکلات دستگاه را چند برابر کرده و خود لامپ نیز دیگر قابل استفاده نیست. پس از مشاوره با متخصصین ما می توانید لامپ ویدئو پروژکتور خود را با اطمینان کامل از اینکه لامپ را از خود نمایندگی اصلی دریافت می نمایید، سفارش دهید و از مزایای خدمات پس از فروش آن نیز از جمله تعویض لامپ ویدئو پروژکتور بصورت رایگان بهره مند شوید.
فریب تبلیغات ارزان قیمت لامپ ویدئو پروژکتور را نخورید. درست است که قیمت لامپ دیتا پروژکتور نسبت به خود دستگاه تقریباً بالابه نظر می رسد اما در نظر داشته باشید که این قطعه تقریباً اصلی ترین قطعه دستگاه است و البته طول عمر آن نیز از پیش برای هر دستگاه مشخص شده است. در حال حاضر، شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به عنوان نماینده انحصاری برندهای معتبر همچون هیتاچی این لامپ را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

لامپ ویدئو پروژکتور

خدمات شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در خصوص ویدئو پروژکتور

یکی از خصوصیات قابل توجه شرکت مهندسی نوآوران تحقیق که موجب جلب رضایت و اطمینان مشتریان آن شده، ارائه خدمات پس از فروش به صورت سخت افزاری و نرم افزاری برای کلیه محصولاتی است که این شرکت به عنوان نماینده انحصاری آنها مشغول به کار است.
خریداران محصولات این شرکت، ازجمله خریداران ویدئو پروژکتور ها این اطمینان را دارند که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاهشان می توانند با متخصصین ما تماس حاصل نموده و در خصوص تعمیر ویدئوپروژکتور خود مشاوره رایگان دریافت نمایند.

نهایتاً در نظر داشته باشید که خدمات پس از فروش زیر توسط متخصصین شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به کلیه خریداران ویدئو پروژکتور ها ارائه می گردد:

تشخیص دقیق کلیه عیوب دستگاه یا قطعات معیوب
تعویض کلیه قطعات معیوب با قطعات اریجینال
تعمیر دستگاه ویدئو پروژکتور و قطعات آن
تعمیر لامپ ویدئوپروژکتور و تعویض آن
تأمین کلیه قطعات ویدئو پروژکتور و لامپ ویدئو پروژکتور با کمترین قیمت

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق