نمایشگاه جهانی دیتا پروژکتورهای هیتاچی در غرفه سوئیس در اکسپو ۲۰۱۰ در شانگهای چین

نمایشگاه دیتا پروژکتورهای

مطالعه موردی پروژکتورهای CP-SX12000

چین

دیتا پروژکتورهای CP-SX12000 که توسط توزیع کننده های تجهیزات صوتی و تصویری  برای اکسپو ۲۰۱۰ آماده شده بود، نقاط قوت واقعی خود را به نمایش گذاشت. این پروژکتورها از اول ماه می تا ۳۱ اکتبر به طور روزانه تحت شرایط بسیار سخت آب و هوایی مورد استفاده قرار می گرفتند.

نصب و راه اندازی در غرفه سوئیس توسط مشتریان ما، iart interactive AG و Tegoro solutions AG انجام شد. هیچ یک از ۹ پروژکتور مورد استفاده، خطا یا نقصی نداشتند. تنها سرویس مورد نیاز، تعویض لامپ پروژکتورها در اواسط نمایشگاه بود. در نتیجه استفاده از این دیتا پروژکتورها، بازدیدکنندگان می توانستند از فیلم های آی مکس عالی و با کیفیتی که در سرتاسر نمایشگاه پخش می شد، لذت ببرند.

در هر سه طبقه اکسپوی ۲۰۱۰ شانگهای، “The Alps” نمایشی وسیع (پانوراما) از کوهستان آلپ در اندازه ۱۰*۱۷ متر در معرض دید عموم قرار داد. نمایش تصاویر در مقیاس بزرگ که توسط شرکت های iart interactive AG و Tegoro solutions AG برنامه ریزی شده بود، به منظور تضمین رزولوشن بسیار بالا و کیفیت تصویر عالی فیلم آی مکس و برای دستیابی به موقعیتی با زاویه دید گسترده که باعث منحصر به فرد بودن تجربه سینمای آی مکس  می شود، از ۹ پروژکتور جداگانه برای ایجاد تصویر کامل استفاده گردید.

چالشی که برای تیم برنامه ریزی وجود داشت، عمدتا شامل ارتباط دهی یکپارچه انتقالات بین پروژکتورها با استفاده از لبه های نرم و نیز برنامه نویسی اعوجاج کروی تصاویر تشکیل یافته بود. iart interactive به هنگام انتخاب پروژکتورها، تصمیم گرفت از ۹ عدد پروژکتور CP-SX12000 هیتاچی استفاده کند، به این دلیل که این دیتا پروژکتورها، می توانستند کیفیت تصویر مورد نیاز را فراهم کنند و نیز لنزهای واید قابل تعویض داشتند. علاوه بر این تناسب معقولانه قیمت با کارآیی قانع کننده بود. در نهایت، درجه پخش روشنایی و تنظیم فضای رنگ پروژکتورها در لابراتوار iart بهینه سازی شد. بیش از ۲٫۸ میلیون بازدید کننده  غرفه سوئیس با مشاهده نتیجه قابل توجه، متقاعد شدند. از راه دور و نزدیک، از پروازی بر فراز قله های کوهستان تا رویارویی مستقیم با صخره های ناهموار، کوه های سوئیسی از چشم انداز های مختلف به صورت واقعی قابل مشاهده بودند. این داستان موفقیت، به طور آشکار کیفیت قابل اعتماد پروژکتور های هیتاچی را نشان می دهد.