نقش پروژکتورهای دی ال پی در آموزش

پروژکتورهای دی ال پی

امروزه معلمان با چالشی جدید روبرو می باشند که این چالش، متمرکز نگه داشتن دانش آموزانی است که به لحاظ تکنیکی  کارآزموده می باشند. این دانش آموزان در دنیایی با کیفیت عالی زندگی می کنند که تمام رسانه ها در دسترس شان می باشد. انتخاب دیتا پروژکتور آموزشی دی ال پی باعث جذاب شدن دروس با استفاده از رنگهای شاد، وضوح عالی و کیفیت فوق العاده پایداری می شود. تراشه ۱۰۰ درصد دیجیتالی دی ال پی، اعتباری فوق العاده را ارائه می دهد که معلمان را قادر می سازد تا کاری را که آنها سعی در انجام آن دارند، یعنی ترغیب دانش آموزان به یادگیری را به خوبی انجام دهند.

۳D Ready

در حال حاضر، پروژکتورهای DLP 3D  در بازارموجود می باشند. مزایای تدریس ۳D در کلاس درس که عبارتند از مجذوب ساختن دانش آموزان و بهبود نمراتشان در امتحانات، را بررسی نمایید. ابتدا اطمینان حاصل نمایید که پروژکتور کلاس، “۳D Ready” است، سپس برای روند بعدی آموزش آماده شوید.

 وضوح عالی

دیتاپروژکتورهای دی ال پی به دلیل نسبت کنتراست طبیعی بالا،درسها را به طوری استثنایی برای خواندن ،حتی از سطر قبل، آسان می کنند.

 BrilliantColorتکنولوژی

 کیفیت رنگ، کاملا طبیعی به نظر می رسد. تکنولوژی BrilliantColor که در بسیاری از پروژکتورهای DLP موجود می باشد ،پردازش چند رنگی را عرضه می کند  که رنگهای زنده و زیبایی را به وجود می آورد. دیتا پروژکتورهای DLP به طور یکپارچه با تجهیزات دیگر همگام می شوند بنابراین همه روزه، به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاهش هزینه های مالکیت

هنگامی که شما یک پروژکتور یا هر قطعه ای از تجهیزات دیگر را خریداری می کنید، تمام توجه شما به هزینه های این وسیله در طول مدت استفاده از آن، محدود می شود. شما باید علاوه بر بررسی قیمت اولیه، هزینه های نگهداری آن از قبیل پاکسازی و تعویض فیلترها و همچنین مدت دوام پروژکتور را نیز مورد محاسبه قرار دهید. پروژکتورهای DLP به دلیل هزینه های نگهداری پایین، باعث پس انداز سرانه ی مدارس خواهند شد.

 مربیان از پروژکتورهای DLP استفاده می کنند تا …

  • تصویر و صدا را در کلاسهای درس، با هم ادغام کرده و یادگیری را به حداکثر برسانند.
  • لپ تاپ های دانش آموزان را برای ارائه پاورپوینت در کلاس ، به پروژکتور متصل کنند.
  • در اینترنت جستجو کرده و تمام افراد کلاس را در جستجو و نتایج به دست آمده شریک کنند.
  • گردشی بصری در وقایع تاریخی، مکانها و افراد را فراهم آورده و به گذشته سفر کنند.
  • پس زمینه ای دیداری برای نمایشهای موزیکال و دیگر اجراها در سالن های اجتماعات مدارس، به نمایش بگذارند.
  • پشتیبانی ویدئویی برای وقایع ورزشی فراهم آورند گویا صفحه نمایش خیلی بزرگی را دراختیار دارند.

 مشاهده تاثیر تکنولوژی DLP در بهبود پلتفورم تکنولوژی در کلاس، بسیار آسان است و باعث صرفه جویی بخش بزرگی از هزینه های این وسیله در طول دوره ی استفاده از آن می شود.