۶ مزایای ویدئو پروژکتور برای سرگرمی خانگی (بخش دوم)

مزایای ویدئو پروژکتور

در بخش اول این مقاله به ۳ مزایای ویدئو پروژکتور پرداختیم در ادامه همراه ما باشید تا مزیت های دیگر پروژکتور ها را بررسی کنیم.

مزایای ویدئو پروژکتور

 ۴٫ اندازه جمع و جور

این روزها، چه مساله درباره ی تلفن، تلویزیون و یا پروژکتور باشد، بهینه سازی اندازه چیزی است که سازندگان در پی آن هستند. در حالی که تلفنی ها زمانی به اندازه ی آجر دیواری بودند، اما اکنون دستگاه های هوشمند نازکی وجود دارند که به راحتی در جیب شما جا می شوند. از طرف دیگر پروژکتور های سرگرمی خانگی هرگز نیازی به چنین تحولی نداشته اند، زیرا اندازه آن ها مسئله ای غیرقابل توصیف است.
پروژکتورهای سرگرمی خانگی درون دستگاهی مشابه با لپ تاپ قرار می گیرند. تا زمانی که پروژکتور بتواند به درستی تصاویر را روی سطح مورد نظر به نمایش بگذارد، مکان واقعی آن از اهمیت زیادی برخوردار نیست. معمولاً صاحبان ویدئو پروژکتور تصمیم می گیرند که وسایل خود را روی سقف سوار کرده و به این ترتیب فضا را به حداکثر برساند.

علاوه بر این، ظهور پروژکتور های short throw projectors حتی باعث شده است که بتوانند در یک فاصله نزدیک از سطح نمایش روی قفسه قرار بگیرند. همین مورد در مورد صفحه نمایش پروژکتور نیز وجود دارد که می تواند به دیوار آویزان شود یا حتی قابل جمع شدن باشد. در تقابل با تلویزیون هایی که حضور آن ها دائمی است، مزیت کوچک بودن پروژکتورها به آن ها اجازه می دهد تا حضور کمتری را در فضای سرگرمی شما داشته باشند.

خلاصه مزیت های جمع و جور بودن پروژکتور:

  • ذخیره سازی آسان در هنگام استفاده
  • به حداکثر رساندن فضا
  • از نظر زیبایی شناسی خنثی است

 ۵٫ قابلیت جابه جایی

نه تنها دیتا پروژکتور های سرگرمی خانگی کوچک هستند، بلکه وزن کمی هم دارند. معمولاً با وزن بین ۱ تا ۱۰ کیلو، معمولاً صاحب پروژکتور نباید در صورت لزوم مشکلی برای جابجایی با آن داشته باشد.
برای لحظه ای در نظر بگیرید، در عصر تلویزیون های ۴۵ اینچی، که حدود ۱۴ کیلو وزن دارند، چندبار از افرادی که مرتب در حال جابه جایی هستید می شنوید که این تلویزیون ها مناسب نگهداری نیستند. اینجاست که واقعاً مزیت پروژکتور ها به چشم می آید.

برای مثال:
فرض کنید که می خواهید ویدیو پروژکتور خود را برای شب به خانه یک دوست بیاورید – یا شاید بخواهید در یک شام گرم تابستان یک نمایش در فضای باز انجام دهید. با پروژکتور ها، همه چیز ممکن است! با استفاده از قابلیت جابه جایی، تنها حد واقعی برای عملکرد آن دسترسی به برق و یک سطح مناسب برای نمایش تصاویر است.

خلاصه مزیت های قابل حمل بودن:

  • سبک وزن و حمل و نقل آسان
  • ایده آل برای نمایش در هوای گرم در فضای باز
  • به راحتی با دوستان و خانواده خود می توانید در هر جا از آن لذت ببرید

 ۶٫ قیمت ویدئو پروژکتور

با توجه به مزایای تکنولوژیکی و عملی پروژکتور ها برای سرگرمی در خانه، از نظر قیمت کاملاً منطقی هستند. با این حال، این به این معنا نیست که بگوییم پیدا کردن یک ویدئو پروژکتور بسیار گران قیمت غیرممکن است، اما برای آنچه به طور معمول استفاده می شود، نسبت هزینه / سود بسیار مناسب است.
اگرچه می توان تلویزیون را در همان محدوده قیمت ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی یافت، اما طرح پیشنهادی برای پروژکتور ارزش کلی بهتری دارد.

مزیت های قیمت مناسب:

  • فن آوری سینمای خانگی با بهترین قیمت
  • نسبت هزینه و سود مناسب

مزایای ویدئو پروژکتور (بخش اول) را بخوانید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق