قیمت دیتا پروژکتور

قیمت دیتا پروژکتور

دیتا پروژکتورهای موجود در بازار ایران در سه خانواده اصلی ارائه می شوند.

دیتا پروژکتور آموزشی

قیمت دیتا پروژکتور های آموزشی در بازار ایران در حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسند.

ولی دلیل این تفاوت قیمت در چیست؟

در هنگام خرید هرگونه وسایل برقی، بعد از کیفیت محصول که مهمترین اصل در انتخاب است، پشتیبانی دومین اصل مهم به حساب می آید.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با داشتن ۲۰ سال تجربه و اعتبار در این حوزه، هر دو اصل بالا را پوشش می دهد.

در وحله اول این شرکت نماینده برند هیتاچی ژاپن در ایران می باشد، که به عنوان برند اول کشور ژاپن در حوزه تجهیزات تکنولوژی به حساب می آید.

و در وحله دوم با در اختیار داشتن تیم مجرب پشتیبانی و خدمات، بالاترین سطح خدمات پشتیبانی را در کشور ارائه می دهد. این شرکت با تعداد وسیعی از سازمانهای دولتی و دانشگاه های معتبر کشور همکاری مستمر داشته و بالاترین کیفیت و خدمات محصولات دیتا پروژکتور را ارائه می دهد.

دیتا پروژکتور سالنی

حدود قیمت دیتا پروژکتور های سالنی در بازار کشور از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

ولی همانند دیتا پروژکتورهای آموزشی، این تفاوت در قیمت دیتا پروژکتورهای سالنی نیز دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها کیفیت ساخت، عمر محصول و خدمات پشتیبانی آنها می باشند.

در هنگام خرید دیتا پروژکتور حتما مطمئن باشید که شرکت ارائه دهنده آنها دارای تجربه و اعتبار کافی در این زمینه هست. چنانچه مشاهده شده است دیتا پروژکتورهایی در بازار عرضه می شوند که جنس بدنه آنها از مواد بازیافتی می باشد و در صورت روشن ماندن و کار مداوم بدنه آن دچار نقص می شود.

کلیه دیتا پروژکتورهای ارائه شده توسط شرکت نوآوران تحقیق دارای ضمانت و گارانتی بلند مدت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل تعویض می شوند.

دیتا پروژکتور آمفی تئاتر

تفاوت در قیمت دیتا پروژکتورهای آمفی تئاتری در بازار کشور بسیار زیاد می باشد و آنها از حدود ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان عرضه می شوند. مهمترین مسئله در تعیین این قیمت ها نیز کیفیت ساخت، کیفیت کارکرد و خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند.