دیتا پروژکتور جدید هیتاچی با موتور بسیار با دوام

دیتا پروژکتور

اولین ال ای دی پروژکتور جهان با ۳۵۰۰ Lumen

 چرا باید از سری ال ای دی پروژکتورهای هیتاچی انتخاب کرد؟

سری ال ای دی پروژکتورهای ابتکاری جدید نتیجه تمام دانش و تجربه ماست. LP‑WX3500/WU3500 اولین ال ای دی پروژکتوری است که سطح جدیدی از روشنایی را با استفاده از آخرین تکنولوژی HLDD (میزان روشنایی بالا) ارائه می‌کند.

ویژگی‌ها

کیفیت بالای تصویر
هیتاچی در کنار استانداردهای بالای کیفیت تصویر، کنتراست چشمگیر ۱: ۳۰٫۰۰۰ را بدون پرش رنگ ارائه می‌دهد. ویژگی مدل جدید، منبع نور LHD است که تشعشعی چهار برابر نور تکنولوژی کنونی ال ای دی ها دارد و باعث می‌شود صفحه تا سه برابر روشن‌تر و رنگ شفاف‌تری داشته باشد. همچنین مدیریت رنگ و لنز با عملکرد بالا و قدرت بزرگنمایی ۱٫۷ را اضافه شده است.

ارتباط دیجیتالی
 دیتا پروژکتور های ال ای دی هیتاچی مجهز به HDBaseT، دو ورودی HDMI و خروجی *HDMI Out، دارای امکان ارتباطی بسیار متنوع است. HDBaseT انتقال سیگنال‌های دیجیتالی فوق اچ دی را از طریق کابل استاندارد لن (کت ۵/۶) تا مسافت ۱۰۰ متر را ممکن می‌سازد. خروجی‌های HDMI Out سیگنال را از HDMI 1 یا HDBaseT ارسال می‌کند و ویدئو پروژکتورهای متصل به هم می‌تواند بطور همزمان در صفحه‌های نمایش مختلف محتوای یکسانی را نشان دهند که برای کنفرانس‌ها یا سالن‌های بسیار بزرگ بسیار عالی است. همچنین HDMI 1 اتصال MHL را پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش گوشی/تبلت با MHL فعال را روی صفحه پروژکتور نمایش می‌دهد.
تا ۷ دیتا پروژکتور می‌توانند از طریق خروجی HDMI Out این پرژکتور به هم وصل شوند. تعداد دیتا پروژکتور ها با توجه به دستگاه اصلی و کابل بکار رفته می‌تواند مختلف باشد.

نصب پیشرفته
در سری ال ای دی پرژکتور، ویژگی‌های نصب پیشرفته‌ای تعبیه شده که به شما کمک می‌کنند کارها به آسانی انجام شود. در نصب عمودی چرخش ۳۶۰ درجه‌ای وجود دارد. همچنین می‌توانید با تنظیمات زمان‌بندی آسان رویدادهای تکراری و زمان‌بندی شده تعریف کنید مانند روشن شدن، خاموش شدن، انتخاب ورودی و دیگر کارها.

دوام بسیار طولانی
بدون وجود فسفر، ال ای دی پروژکتورهای هیتاچی بادوام تر و مقرون به صرفه‌تر هستند. مدل‌های جدید دارای موتور اپتیکال وکیوم هستند که جلوی ورود غبار به بخش‌های داخل را می‌گیرد. همچنین حالت عملکرد تمام وقت پرژکتور این امکان را می‌دهد تا مدت زمان طولانی دستگاه روشن بماند که برای شرایط خاص بسیار مناسب است.

منبع: سایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق