داستان یک نمایش

تئاتر هوای آزاد آنتالیا

مطالعه دیتا پروژکتور CP-X10000

ترکیه، آنتالیا

زمانیکه تئاتر دولتی ترکیه شروع به آماده سازی صحنه برای اجرای نمایش “تو یک بابا نوئل واقعی هستی” در تئاتر سقف باز آنتالیا کرد، آنها در مورد چگونگی قرار گرفتن صفحه نمایش بزرگ بر روی سکوی بسیار تنگ تئاتر نگران بودند. نورپردازی خیلی قوی لازم بود و مسئولین فنی تئاتر نحوه حل این مشکلات را بررسی می کردند. پس از تحقیقات و آزمایشات زیاد، آنها به نتیجه قانع کننده ای نرسیدند. نصب تجهیزات صحنه شروع شده بود و برنامه اجرای تئاتر اعلام شده بود. تیم تدارکات تئاتر با متخصصین فنی شرکت هیتاچی تماس گرفته و مشکل خود را در مورد برنامه اجرا، محتوایی که باید پخش می شد، اندازه پرده نمایش و فاصله دیتا پروژکتور تا پرده را با آنها مطرح کردند. متخصصین پس از بررسی داده ها به این نتیجه رسیدند که مشکل آنها با یک پروژکتور هیتاچی CP-X10000 و لنز اولترا واید USL-801 قابل حل است.

در ابتدا، تیم متخصصین ما دیتا پروژکتور را به گونه ای نصب کردند تا تصویر را از روبرو پخش کند، اما نتیجه کار ضعیف بود و باعث شد به منظور حل کامل همه مشکلات، دیتا پروژکتور را در پشت پرده نصب کنند. پس از بازچینی صحنه، پروژکتور هیتاچی CP-X10000 و لنز اولترا واید USL-801 در فاصله و ارتفاع مناسبی قرار داده شدند. اجرای موفق تئاتر وابسته به کیفیت تصویری بود که از CP-X10000 بر صفحه نمایشی به اندازه ۶ x 10 متر پخش می شد.

طی ماه های ژوئیه، اوت و سپتامبر، نمایش روزانه دو بار، و هر بار به مدت دو ساعت اجرا شد. پروژکتور CP-X10000 بدون هیچ گونه مشکلی، تحت شرایط آب و هوایی آنتالیا با دمای° C 35 و ۸۵٪ رطوبت کار کرد. هیتاچی CP-X10000 با موفقیت و بدون نیاز به هیچگونه مداخله فنی به وظیفه خود عمل کرد.