خرید ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور

دیتا پروژکتور یک دستگاه دیجیتالی است که کار آن دریافت تصاویر ویدئویی از فرستنده (مثلا کامپیوتر) و پخش آن بر روی سطح نمایش (هر گونه سطح مسطح) می باشد. این دیتا پروژکتور یا همان ویدئو پروژکتور ها نسل جدید ویدئو پروژکتور هایی هستند که به صورت اورهد (Overhead) در بالا نصب می شدند و تصاویر را روی پرده نمایش پخش می کردند.

موارد استفاده از دیتا پروژکتور:

از دیتا پروژکتورها (ویدئو پروژکتور) بیشتر در امور آموزشی و کسب و کار و تجارت استفاده می شود. در فیلد آموزشی از ویدئو پروژکتورها بیشتر برای نمایش تصاویر و ویدئوهای آموزشی استفاده می شود. در امور بازرگانی و کسب و کار از دیتاپروژکتور (ویدئو پروژکتور) برای نمایش داده ها و آمار و ارقام در جلسات استفاده می شود.

تولید کنندگان ویدئو پروژکتور:

در سال های گذشته انواع شرکت های بین المللی اقدام به تولید و فروش سیستم های دیتا پروژکتور کرده اند. ولی  در میان آنها، شرکت هیتاچی با داشتن حدود ۱۰۰ سال سابقه درخشان در امر تولید تجهیزات الکترونیکی به عنوان برجسته ترین تولید کننده دیتا پروژکتور به حساب می آید و تکنولوژی روز کشور ژاپن را در قالب سیستم های دیتا پروژکتور و با قیمت مناسب عرضه می کند.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به عنوان نماینده رسمی ویدئو پروژکتورهای هیتاچی در ایران بالغ بر ۲۰ سال است که وظیفه فروش و پشتیبانی ویدئو پروژکتورهای هیتاچی را در کشورمان به عهده دارد.

ویدئو پروژکتور را از کجا بخریم؟

شما برای خرید ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور فقط کافی است تلفن خود را برداشته و با شماره ۴۲۹۸۱ تماس حاصل نمائید. همکاران ما کلیه اطلاعات لازم را به شما خواهند داد و در صورت کسب اطمینان لازم توسط شما در اسرع وقت دیتا پروژکتور را برای شما نصب و اجرا می کنند.